wtorek, 22 kwietnia 2014

Rozmówki małej główki

Dialogi z trzylatką sa poprostu mocno zaskakaujace. 


1. Ogladamy ksiazeczke:
Ja: co robi policjant
Werka odpowiada:  pilnuje porzadku
Ja: yhm a co robi strazak?
Weka : mysli, mysli...
Ja : gasi ?
Weka : aaa gasi swiatlo!!!


2. 
Ja: Kornelko dlaczego ty ciagle to robisz ??? ( rozrzuca wszystko co jest w zasiegu jej reki) 
Werka slyszac to : Mamusiu ona rozumie ale jeszcze nie mówi. :)))



3. Weka: Mamusiu tu jest brzuszek, to szyja a tu głowa...a moge ja zdjąć???
ja na to :...mamie koparka opadla...
Werka: a glupi pomysl. 



4 .Wieczorna kapiel, Werka nalewa do kubeczka wode
W: Mamusiu to dla Ciebie, zrobilam Ci herbatke! 
M: o dziekuje. 
W: Kosztuje 5funtów.....wcale niedrogo.
M: skad ty wzielas te funty ?
W: od pani królik ( Peppa)

5.Werka: Mamusiu Swiety  Mikolaj nie jezdzi samochodami on jezdzi reniferami!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz